هتل های 4 ستاره ترکیه
نوشته شده توسط : سیمین

هتل فرور کلاب بدروم ترکیه

یکی از هتل های زیبا و شیک 4 ستاره ترکیه هتل فرور کلاب بدروم ترکیه است که در ۱ کیلومتری مرکز بدروم ترکیه قرار گرفته است. هتل فرور کلاب بدروم ترکیه دارای اتاق ها با سوئیت های زیبا و تمیز با امکاناتی عالی و چشم اندازی فوق العاده در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد. امکانات تفریحی این هتل می توان گفت ماساژ ، سونا ، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی) و ... که مخصوص مسافران تور ترکیه می باشد. باغ زیبا و سر سبز این هتل از ویژگی های خوب آن است که در آن مسافران تور ترکیهمی توانند فعاليت هايی نظير پينگ پنگ، بيليارد، پرتاب دارت انجام دهند و اوقات خوبی را سپری کنند. یکی دیگر از ویژگی های خوب هتل فرور کلاب بدروم ترکیه ساحل اختصاصی آن است که مسافران تور ترکیه می توانند به شنا و افتاب گیری برونند و کارکنان هتل فرور کلاب بدروم ترکیه آماده خدمت به مسافران می باشند. 

 

امکانات هتل فرور کلاب بدروم ترکیه: 

ماساژ ، سونا ، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی), پينگ پنگ، بيليارد، پرتاب دارت,  خدمات زيبايی آرايشگاه برای مسافران تور ترکیه, پارکینگ اختصاصی, کافی شاپ, رستوران, اینترنت, سرویس رفت آمد­ رایگان به مراکز خرید, سرویس خانه داری و ... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

هتل ویلا لوانت ازمیر ترکیه

یکی از بهترین و شیک ترین هتل های 4 ستاره ترکیه هتل ویلا لوانت ازمیر ترکیه است که در مرکز منطقه برنوا قرار گرفته است.هتل ویلا لوانت ازمیر ترکیه دارای اتاق ها و سوئیت هایی شیک و تمیز با امکاناتی خوب مانند: سیستم تهویه هوا، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ، صندوق امانات، وای فای رایگان، تلفن, مینی بار ،ارائه خبرنامه و بالکنی بسیار زیبا با چشم اندازی عالی در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد. این هتل تا ساحل کردان 5 دقیقه منطقه قدیمی کوناک 20 دقیقه و مرکز خرید برناوا 5 دقیقه فاصله دارد. یکی از ویژگی های خوب هتل ویلا لوانت ازمیر ترکیه  ایوان مخصوص آن است که مسافران تور ترکیه می توانند جهت آفتاب گرفتن به آنجا بروند و از دیگر ویژگی های خوب هتل کارکنان آن است که به زبان انگلیسی و ترکی مسلط می باشند. باغ زیبایی این هتل جهت سرو غذا و نوشیدنی و حتی اوقات فراغت مسافران تور ترکیه می باشد.

 

امکانات هتل ویلا لوانت ازمیر ترکیه:

ترانسفر فرودگاه, کارکنان به زبان انگلیسی و ترکی,  باغ زیبا, رستوران, بار, کافی شاپ, سالن واتاق ضیافت, اینترنت, خدمات خانه داری برای مسافران تور ترکیه , کرایه اتومبیل و ... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

هتل ویوالدی سی گلد آنکارا ترکیه

یکی از شیک و مناسب 4 ستاره ترکیه هتل ویوالدی سی گلد آنکارا ترکیه است که در منطقه کانکایا و در قلب آنکارا ترکیه قرار گرفته است. هتل ویوالدی سی گلد آنکارا ترکیه در فاصله ۶٫۴ کیلومتری میدان کیزیلای  و ۳۴ کیلومتری فرودگاه قرار دارد. این هتل دارای ۴۹ اتاق استاندارد ،سوئیت های خانوادگی در اندازه های متفاوت, رنگ هایی ملایم , نور مناسب و با تراسی بسیار زیبا و چشم اندازی فوق العاده و همچنین شيشه های دوجداره اتاق ها که از ویژگی های خوب اتاق ها می باشد نیز در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد. هتل ویوالدی سی گلد آنکارا ترکیه برای مسافران تور ترکیه سونا ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم و ... فراهم کرده است تا مسافران لحظات خوبی را سپری کنند. از ویژگی های بسیار خوب این هتل مسلط بودن کارکان به 3 زبان انگلیسی ،ترکی و فرانسوی می باشد و در صورت تمایل مسافران تور ترکیه ترانسفر فرودگاه در اختيارشان می باشد. 

 

امکانات هتل ویوالدی سی گلد آنکارا ترکیه:

سونا ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم برای مسافران تور ترکیه, کارکنان پذيرش، شبانه روز پاسخگوی , برگزاری کنفرانس ها, مرکز اداری, صرافی, کارکنان مسلط به زبان انگلیسی ،ترکی و فرانسوی, ترانسفر فرودگاه, خدمات خانه داری و ... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

 

مطالب مرتبط:

تور ترکیه تابستان 95 

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور ترکیه ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ترکیه تیر 95 

 تور ترکیه مرداد 95 

تور ترکیه شهریور 95

تور ترکیه تعطیلات شهریور 95

 





:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: